online banking, makan dan kursus.

Bismillah...

hamek kau..tajuk yang tamak...combine 3 skali ...
ofkosla sebab malas....malas nak buat 3 tajuk berasingan...
dah 2 hari tak buat n3 baru...tak de mood nak menaip...keh..keh..boleh gitu ?..

Online Banking....

aduyai..bila ada je online banking ni ...
kebaikannya kita lebih mudah nak bershopping ..
nak bayar bil dan kira memudahkan urusan perbankkan...
semudah dihujung jari la katakan ....
tapi keburukkannya --> banyak dah ni yang ku beli..
tunggu sampai kat tangan je nih ..aiyooo..
.jadiburuk sbb tak pandai kontrol diri sebenonya
tak pandai uruskan kewangan ..hahahaha


Makan...

pagi tadi makan bubur nasi ngan sambal kerang ---> 7.30 a.m
10.00 a.m ---> krukkkkkk...kraaakkkk...perut da lapar balik !!!
trok betollah ...lapar memanjang !!!
mane tak gomuk !!!!!


Kursus....

banyak pulak dapat kursus...
30-31 March ---> Team building, D'village Melaka
2-4 April ----> Kursus Transformasi budaya kerja dan minda positif, Dewan Nilam..

o.k..dah 5 hari cari lagi 2 hari dah cukup..full stop :)



sekian dilaporkan ..hihi





4 comments:

Lynnda said...

Besnye dah nak cukup 7ari kursus.. Sy x g 1 hape pun lg.. Rse malas nk g kusus tapi amek inisiatif dengar ceramah je la kat sini.. Ni la akibat dok tempat orang. Hu..hu..hu

Lya Colours said...

melaka? woit buleh jumpa giniiiiiii

cheqna said...

kursus cheqna ditangguh kat melaka tu
kalau tak boleh gak jumpa =)

~AmyLiana86~ said...

amy kursus xluak2 lg nie..7 hari lg..uwaarggh..