Sedih bila di duakan suami :'(


Bismillah ....

tak tau lah nak cerita macammana..
tak tau dah nak mengadu kat siapa ...
hati ni sedih dan sgt sedih
siapa yang tak sedih kalau terpaksa berkongsi kasih...
huk....huk...
(dapat tak rase kesedihan ai tu ?)

Sekarang ni Tn.John mula buat hal ...
betol la cakap orang kan?
kalau ade anak kan best ? huh
saje je kan nak bangkitkan pasal anak pulak :'(
yela tak de la kesunyian ...
hancur hati ni tawww..

Sekarang ni Tn.John tiap petang keluar dating ...
balik kerja je kelam kabut je nak kuar rumah ...
suke sgt dia kalau dapat bermesraan ngan si perampas tu .. sedih lagi :'(
sob...sob...sob...

sekarang ni si perampas tu semakin berani ...
dah berani nak datang umah terintai-intai kat balik tabir ..
kurang ajar betol tau ..
rase nak je patah-patah kan dia..huh
(marah sungguh ni )
tapi karang klau aku patah-patah kan dia..
takot aku plak dipatah-patahkan dek Tn.John
nampak sgt dia lebih sayangkan dia tu ...

aku tanya Tn.John sape nama dia?
Tn.john cakap nama dia Lisa ....
sampai hati kau Lisa ...

ko baru je bersama Tn.John ..
dah macam-macam yang dibelikan untuk bersama kau ..
beli lampu...sarung tangan...kasut baru ..beg baru la..
sungguh kau beruntung Lisa ...
sedih la..malas la nak citer panjang ...

semalam sempat snap gambar dia disebalik tabir tu ..terintai-intai ...
grrrrrrrr...geram btol
tak caya ? tengok ni
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
malas lah nak upload ..sakit mata ..
kalau nak tengok jugak ..klik disini
tu la Lisa kesayangan Tuan John ..
Tiap petang sonok sgt dia eksesais ngan Lisa dia ni ..
tinggalkan aku keseorangan kat umah ...huhu

Opsss..sorry :PPP
tapi untuk kesihatan ..
tak pe ku relakan dikau bersama lisa tiap petang ...
huhuhuhuhu








8 comments:

Lya Colours said...

wah basikal pon siap ada nama. haha

SeputihSalju said...

lor basikal ker??suspen jer bca td..hihihi

Lynnda said...

Nak nama Lisa jo!! Heehee..

cheqna said...

hahahahahahahaha
sekian =)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Lya Colours tak menahan kan ? ahhahaha

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@SeputihSaljuhihi..opsss sorry

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Lynndantahnya..nyampah kan ?..ahhahaha

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@cheqna hihi..wassalam... hahahahha