BOLA Malaysia VS Thailand : saya yang rasa nak mengaum

Bismillah....

Hari ni ramai kot peminat-peminat bola meroyan...hahahha
tak puas hati betul la....
kalah menang tu memang lah adat permainan...
saya o.k je kalau kalah pun ...
kalau main asyik nak menang je ...baik lawan dengan budak sekolah je kan ?

saya pun antara yang emo lah tengok bola semalam ..hahahha
#hoversgt...
sakit hati dengan Pengadil semalam ...
ala pengadil K-POP tu ...
korang yang mana dok tergila-gila kan K-POP tu 
kurang-kurangkan lah ...hahahhaha 
K-POP tu tak suke pun korang kalau dah nama nya malaysian 
(Hah..gitu lah bunyiknya kalau dah terhover Emo :PPPP )

Lee Min Hu ...
memang semalam saya perati je perangai reff nih...
pastu makin lama nampak besar-kecik..besar-kecik pulak Si Lee Min Hu ...
kalau pemain malaysia terlanggar sikit ke ...
tersiku sikit ke ...kenmain laju je dia tiup wisel...
bagi lontaran bola percuma la.lontaran sudut percuma la...
tapi ...
kalau pemain malaysia kena sepak...
kena tackle sampai tergolek pun haram dia tak tiup wisel...
dia suruh teruskan permainan je ...
hoiiii...hangin betul...
Kunalan sampai tergolek kat tengah padang ...
sampai kena usung keluar pun...
ade dia tiup wisel? ado? ado? 
nan hado pun ....
WTH lah...geram btol ...

Ni pulak insiden yang buat saya lagi hangin ngan dia 
stress ooo bila tengok Fadhli Shas kena keluar padang 
memang tertekan kot nak main dengan 10 orang pemain ...
mmg tak dinafikan ..
Thailand punya team ..memnag terror ....
kuat , handal, pandai kawal bola...
memang ade potensi menang ....
tapi biar lah kalau nak kalah pun 
adil dan saksama kan ? 

tengok ni ...masa ni ..Fadhli Shas tu dah nak beredar ...tinggalkan 
si Daksakorn ...(maksud dia tak mau gaduh panjang-panjang laga dada pun) 
tapi Budak si Daksakorn tu yang datang meluru kat dia 

Dia pun ape lagi ...
hati dah memang panass...bagaikan mencurahkan minyak ke dalam api lah kan ? 
tulah ....mungkin lepas ni pemain kita kena lebih banyak bersabar ...
biasalah darah muda...

suka tengok cara Badrol Bakhtiar ..
kalau dia terjatuhkan atau terkasar ngan pemain lawan ..
dia akan tolong angkat pemain yg jatuh tu ...
atau say sorry ...
huh ...macam tu lah ... 
Peace no War ...

kalau macam tu lah peel nya Pengadil yang tak adil tu pun 
susah nak ambik kesempatan ...
HUH ! 

ni kira pandangan peribadi / luahan hati seorang perempuan lah kan ?
bola dari sudut pandangan mata perempuan ..
mungkin perempuan kalau tengok kereta dia fikir mudah nak bergerak
kalau lelaki mungkin lain sudut pandangan dia ...
kalau lelaki tengok kereta dia fikir nak Drift ???  :P
apekah??? hahahha..lantak ..janji paham 

o.k lah 
dah puas hati sebab dah tulis kat sini ..
siap gigih play balik video pastu print skrin..hahahah
#dasarrrr 

Eh...lupa..jadi kasik update ...
nak puji Farizal Marlias sebenarnya ...huhuhu
keep up a good work ...
memang terbaek dari ladang ...

Sekian . 

3 comments:

NaNa said...

hahaha giler emosi betul kawan aku sorang ni..memang bernasibbaik aku x tgk kan...kalau x mmg aku pun bengang,marah2 and maki hamun...bila dh x adil patut game kena ulang semula dengan pengadil yg lbh adil dan saksamakan...semua org marah perlawanan x adil disebabkan pengadil yg berat sebelah teruk betul huhuhu....apa pun berbangga la Malaysia kalah dengan bermaruah...

Sara Lynn said...

malas nk tengok

Lya Colours said...

tak tengok pon semalam. tido awal demam huhu