Pau Yik Mun , Tanjung Malim

Bismillah ...

o.k ni yang terakhir pasal makan-makan ye ...janji :P 
huhuhu...
masa OTW balik ...kami ikut highway pada mula nya ...
sesampai saja kat Tapah...tetiba wiper keta tercabut ..haiyak...
jadi kami stop untuk pasang balik ...
sekali bila cek... patah rupanya .....

mmm.....tapi kami teruskan perjalanan....
sekali awan gelap kat depan... 
haish..harus lah kena beli wiper baru kan...
jadi terus masuk kat Slim River....
elok tukar wiper terus hujan turun mencurah-curah ...
nasib baik lagi ... huh! 

dah alang-alang masuk jalan dalam ...
kami terus kan lah perjalanan ke Tanjung Malim ...
 lalu tersinggah dan terbeli Pau yang famous tu ..


Pau Yik Mun ...
memang sedap...lembut je pau nya 


 Saya beli Pau kacang, Kaya dan Ayam ...
tiga-tiga sedap....

ini Pau Ayam .....

ni pulak Pau Kacang ...

selalu kalau saya makan Pau ...
Saya tak suka kulit pau yang licin tu ...
saya akan buang kulit tu ...
tapi Pau Yik Mun ni saya tak buang pun ... 
sedap ...lembut je ....


Jangan Risau ..
Pau ni Halal....kat kedai Pau ni kalau masuk semua melayu 
dari yang makan, yang ambik order, yang buat pau ..kaunter bayaran ...
semua melayu ...
jadi Insyaallah Halal ye ...



sekian