happy New Year 2013


Bismillah ....

Actually selama saya menulis blog ....since 2009..
saya rase macam tak pernah je tulis azam tahun baru ...huhu 
bukan tak nak tulis...tapi cam segan je nak tulis ...hahaha
sebab azam saya pun tak de lah azam yang grand gitu ...
jadi berazam saja lah didalam diri ... :P 


nak tulis pencapaian dalam hidup pulak ...mmmm
xde pencapaian yang menarik ...
yelah... i'am just an Ordinary person...
nothing special gitu ...
jadi setakat pencapain yang biasa-biasa tu 
malas nak senarai kan...
walaubagaimanapun....saya sgt bersyukur atas segala kurniaan Nya ...
Alhamdulillah...Syukur ke Hadrat Ilahi ...

malam ni sebelum tido...
.....pejam mata ...
dan berazamlah didalam diri supaya menjadi yang lebih baik dari sebelumya...
cuba memperbaiki diri ...membetulkan yang salah 
dan menambah apa yang kurang .....
Insyallah mudah-mudahan kita menjadi yang lebih baik dimasa akan datang ...


Sekian ... 
Jumpa lagi Tahun Depan
Insyaallah 

3 comments:

piNky LuCiA said...

setiap orang ada yang istimewa.. jangan laa cakap macam tu.. tapi yang penting, kita berpuas hati dengan hidup kita. kan?

fathiahRAIHANA said...

heeh samala kita. saya pun tulis since 2009, tp rasanya belum pernah tulis azam lg ^^

Kesuma Angsana said...

happy new year juga ye