Carpet bulu-bulu

Bismillah ....

seronoknya kalau hari ni boleh sambung cuti lagi ..weeee...
tapi sayangnya hari ni dah start keje ..#lapairmata 
hari sabtu lepas...
bosan je dok umah ...lepas b'fast nasi lemak ...
Tn.John ajak pergi Nilai ....
jadi siap-siap terus lah pergi Nilai ...
motif pergi sana sebenarnya nak beli Bidai Rotan ...

 tapi bila dah sampai sana....
haish..banyak benda yang berkenan ...
kat situ kan macam-macam ade ....memang rambang mata ..

sekali Tn.John belek-belek karpet bulus-bulus...
saya memang nak beli ...huhuhu
karpet yang lama tak bulus-bulus...yang biasa je 

jadi bila dia tanya saya ..nak beli ni tak ? 
terus #angguklaju-laju ..hahahhaha
pastu #kelip-kelipmatabajetmacamkiutje...adoihai nye lah pun ...
jadi sebab dah buat aksi macam tu ...Tn.John pun bersetuju untuk beli...#pitamm
padahal memang dia pun terasa nak beli ..kalau tak.... ko buat la muka macam mana pun 
kalau dia tak minat jangan harappp..hihihihi 
yahooo......Thank you so muchhhh 
sekarang saya teringat nak landing-landing depan TV atas karpet bulus-bulus..
oh..heaven ..#terustengokjamnakbalikkkk.... :P 



Sekian.

4 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

cantik!

Lya Colours said...

wah syok la

mama leen said...

amboi bestnya.. saya pun hari tu beli kat nilai gak.. tapi tak la bulu2 sangat.. hehe

ArELeEz said...

yupp! leez buleh bayangkn memek muka '#kelip-kelipmatabajetmacamkiutje...' he3..