Abam Jebat

Bismillah ....

siapa sini suke abang Jebat ? kita tau areleez ngan Cheqna mmg suke kan? 
orang lain ade tak layan BKATC? 
tau tak Tn.John tu susah kot nak layan drama Melayu ni...nak-nak yang cintan-cintun ni 
jeling sebelah mata pun tak nak ...#poyolahsangat

tapi panangan Abang Jebat ngan Mastura ...dia pun sibuk gak layan ...
pastu tanya saya 
"By macam Jebat tak?" sambil angkat kening...-___-"
"nak jadi Jebat ke? meh nak toreh kening tu dulu" 
rase nak pitam oiii..kekekekeeke


pastu siap soh download dari episod satu nak tengok balik katanya ...
haissshhhh...over taw ...
tapi kita minta watak Jebat tu je ...bukan minat pelakon dia tau :P


Sekian . 


2 comments:

LYAfrina said...

x pernah layan abg jebat.. tp tgk intro mcm best+OST dia mmg best laa

ArELeEz said...

ptt la t'sedak2 je td. rupa2nye ade yg sebut nama i ols lah! ahaks3..

p/s: owh.. abg jebat.. bile nk muncul nih? ha3..

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...