Seronok adanya kamu...kamu da kamu ...

Bismillah....

 Beruntung sbenarnya bila dapat ofismate yang sekepala....yang boleh wat geng 
disebabkan tu jugak la bila terfikir nak mintak tukar rase berat sikit hati ni 
kadang-kadang bila perlukan orang nak bercakap...
walaupun bukanlah bercakap apa yang kita nak luahkan..cukup sekadar borak kosong 
 dah cukup buat rasa sikit lapang.....

thanks la korang datang dalam hidup ni :) 

tak ingat minggu bila saya seorang kat rumah ...
lepa siapkan kerja rumah ..main-main ngan Jebat dan Hanna 
rase bosan jugak ...jadi whatsaap diorang ...rupanya kat ofis...
apa lagi terus siap pergi ofis...huhu 

sampai ofis dalam pukul 11.30....
tengahari tu perut dah berkeroncong...
so kitorang order ayam KFC ...saya pulak masak nasi 
kat ofis ade beras dan rice cooker ;) 
 Ayam KFC spicy ni sedap! 
makan ngan nasi pun o.k 
pastu kami pun makan la ramai-ramai dalam bilik Perbincangan ...
sambil makan pasang la movie...konon nak tengok cerita hantu ?
tapi 3 cerita hantu buka stuck ...hahahha..damn ...
terus diorang cakap "dia tak bagi tengok tu..kat sini dah ada tak yah la nak tengok lagi" 
hahahha terus meremang bulu oit...hahaha...
baiklah tukar cerita lawan-lawan pedang la kalau macam tu 
ppffffttttttttttttt -____-
masak lemak daging salai + belimbing buluh pedas tahap 5 ni Razif yang masak 
huish..memang terbaek ...makan sambil lap peluh ...
nasi beras perang tu K.Ana yang masak 
sambal hitam pahang pun K.Ana yang bawak ...
ikan masin dan sayur tu saya ngan Linda tapau kan ..

ini bila makan mak mertua lalu pun confirm tak pandang ..hahahha
makan dua suap air secawan ...ekekeke...
org melaka makan pedas ek? 
tapi sy o.k je pedas tahap lima pun..hahah

korang memang terbaek ! love olsss... xoxoxoxox 

sekian. 


No comments:

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...