Kucing-kucingku

Bismillah

 hari ni buat entry dari instagram aje lah...
malas nak pilih gambar edit watermark sume pagi ni pukul sembilan ada taklimat perumahan ....alahai harap penceramah tak la membosankan ..huhu

dah lama tak cerita pasal furkids kat rumah tu 
macam-macam perangai sekarang ni 
haish...pening jugak kepala kadang-kadang 

A photo posted by Ross_rashid (@ross_rashid) on
ni abang Ginger...Abnag kawasan 
dia ni mudah jugak nak diuruskan sebab dengar cakap 
tapi masalah sekarang ni suke pee kat tray cage dia pulak..ada pasir dia tak nak 
nasib baik tak pancut kat dinding 
kalau tak! siapla..bawak pegi putong kat VET :P .......

A photo posted by Ross_rashid (@ross_rashid) on

A video posted by Ross_rashid (@ross_rashid) on
yang ni mama Hanna ....
dia ni saya bela dari kecik dulu...
dulu gumok..lepas beranak da kurus.. -_____-"
ni masuk kali kedua beranak...first batch ada 2 ekor je anak dia...
2nd batch ni ada 4 ekor....
mana la tak kurus..nak susukan 4 ekor budak nakal tu ...



A video posted by Ross_rashid (@ross_rashid) on

ni la budak-budak nakal yg memenuhkan rumah
Tapi sejak isnin lepas seekor budak nakal ni x sihat sgt
Adui risau jugak...macam sakit gigi susah nk mkn
Sy just bagi wet food..tp wet food cpt rosak..
Just bg pagi ngan malam je la....
Doakan dia sihat....



Sekian...


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

6 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

idzwa kamaruddin said...

aaa comel nyer!!! gebu pulak tu kalau bawak tido dpt polok polok sedap nyerrrr!!

wahida said...

comel2 kucing ko nok...gerammmmmm aku tgk...
gebu gebas lak tu...arghhhhh gerammm!!

ArELeEz said...

get well soon, 'bdk nakal yg sekor tu'..! ;)

Nabila Syifa said...

Byknya kucing omel2

ArELeEz said...
This comment has been removed by the author.
adianiez AIDA said...

aida x dpt tgk gambo dlm entry ni la.
ntah nape :(
sedih!