Alasan Bodoh Untuk Bercerai /Berpisah


Dalam Era globalisasi ni macam2 perkaraPelik berlaku
orang sekarang lebih suka cari jalan mudah
dan berfikiran singkat..ambil terlalu mudah konon Positif sokmo
Perkara besar seperti "KAHWIN" pun boleh dibuat remeh..
baru2 ni aku ade terbaca dalam Surat khabar
dah ade banyak kes penceraian yang berlaku dengan alasan2 bodoh
Contohnya :

1. Tidur Berdengkur
beli jela benda yang pakai kat idung elak berdengkur tu
2. Suami Terlupa beli makanan
Macam la tak boleh masak sendiri? xpun dah terlupa ajak la kuar makan
3. Badan gemuk dan berbau busuk
belikan deoderant ngan Jus Mate ..xyah nak bercerai berai
4. Kuat Kentot
cakap jela soh kentot jauh2 cket ..
5. Terlalu lembap dan membosankan
mase bercinta boleh plak ?
6.Kuat mengigau
ikat je tangan kat katil

mm...kata orang kalau nak seribu daya...kalau dah tak nak tu
Berjuta Dalih ...






11 comments:

zan-xray said...

Kena suburkan kasih sayang dari awal..
Alasan-alasan bodoh tu mungkin udang di balik mee saja kot.

BULLET said...

betul tu..orang akan cipta macam2 alasan kalau dah xsuke

Alimaz-Kembara Terasing said...

org bengong saja beralasan begitu....

maiyah said...

setuju3

mamai said...

kalau dah tak suka madu jadi cuka

Mak Su said...

salam singgah

sudah sombong dan ada alternatif agaknya, semua pun nampak buruk :(

ita cutevirus said...

betul tu..

time tgh bercintun, kentot pown wangi.. alasan je tu... sure da ade pengganti..

Ena said...

Otaknyer dah dipengaruhi perasaan cinta ngan org baru maken lahirlah BENCI pd yg lama.. Nauzubillah..

pak long said...

salam buat tuan umah..
memang klas jawapan kepada persoalan tu....boleh buat jawapan berani mati ni...hehehehe

MIMIE HASZMIZA said...

ross nnti minta tinggalkan email ross dkt fb mimie ye.
blog dah private atas sebab2 tertentu.tq

blueCITY® said...

errrrrrrr

no komen

heeeeeeeeee