A.N.T.A.R.A aku dan tudung


kenal tak apakah ini ?
sure ar kenal..sekarang masih famous ....
ramai orang kat opis aku pakai tudung yang begini ...
mudah tak yah pin..
aku ?
huhuhu...
Pernah beli..
tapi untuk mak ..
aku pernah cube pkai kat depan cermin...
tapi ..
hasilnya ?
.
.
.
tara.......

huhuhu...terjerut muke ku ..hihihi..
abis pipi2 ku ..ahax
nampak begitew debab chubby sekali ...
haiyak..

ni pun fesyen tudung sekarang ...
aku pun tak pernah pkai macam ni bile keluar dari rumah ....
ni pun aku pakai dalam umah blasah pinjam ika p'nye..
sarung jap nak snap gambar ngan kek birthday dia ..huhu
bulatnya la muke ku ini ...hihih :P

Ha...Fesyen tudung ni la yang aku suke pakai ..
outdated ke ?
huhu.. tak pe lah...
yang penting aku selesa dan senang pakai tudung macam ni ...






5 comments:

Ena said...

Mawar,

comel lah pakai tudung camtu.. memg nampak chubby sikit tp nampak berseri2 jer.. i loikeeeee!!!
tp betul kate awak kan.. apapun biarlah kite sendiri yg rase selesa x kirelah mende dah lame ker kan!..

maiyah said...

ssh kalo bab mngepin-pin nih, suka sarung je terus, tp cam mawar xpelah bleh pakai apa pun sbb cantik apa

zan-xray said...

tak mau komen pasal tudung boleh ?
hehe..
suka tengok tone colour gambar num 4 yg balik tiang tu.
Mawar edit sendiri ke? guna apa ya

LuVidA^^ said...

tingin nak pkai tudung ala-ala ikin tu...tp x reti la...nnti muke burok :(

noor afzan said...

sayapun suka pakai fesyen outdated tuh..
hehe~!~