J.A.T.U.H cinta lagi.....

Bismillah...
sejak dua tiga menjak ni ...
aku selalu pegi pet world ...sebab tetiba dah terminat giler kat Kucing Parsi ni ...
kalau pg Mid pun misti singgah ...
kalau pegi IKEA pun akan jadi tempat persinggahan...
JATUH CINTA
habis kat Exotic Persian ni ...
niat dihati mau beli seekor ...
tapi tak jumpe lagi yang btol2 berkenan
dan harga yang below RM500
sumenya mahal...adui
nak...nak...nak...nak


tapi aku masih ade satu lagi kemusykilan...
ade ke aku ni mase nak jaga kucing ni ?
hari2 pegi office dah kol 6.45 a.m
balik 8.00p.m ?
dok plak menyewa bersama kawan2 yang jugak bizi ...
nanti kesunyian dan terbiar plak die?
ala...macammane ni ?
tapi hati dah berkenan
huk..huk..
Si Tedi cammane la kamu boleh jage dak Utih dan yang lain2 ?





9 comments:

shidah said...

mawar: cr org gj la tuk jg kucing..tp jgn cr indon..jht..hahahha

~0~ said...

dulu kawan aku nak bagi kucing Parsi...free...tp aku xmau...sebab aku suke arnab dari kucing...hehehehh

mawar_berduri said...

shidah : alamak.....tak mampu ar nak gajikan orang jage kucing ...hihihih :P

O : la..ruginya ko! lain kali tak nak bagi aku ..hihih :P sekarang ade lagi tak kucing free tu ? ahax

pak long said...

salam buat tuan umah..
geram nengok pic kucin tu

mawar_berduri said...

Salam Pak Long, tu la pasal..sy pun geram sgt tengok kucin tu ..huhu ..terima kasih sudi singgah ....

[z@ck] said...

kucing kat sini sangat gebu dan tembunn..

Amir said...

awek aku suke kucing jugak;)

Mawar_berduri said...

zack : la..yaka? nak sekoq?..hihihi

amir : ramai gak gurl yang suke kucing..terima kasih singgah ....

maiyah said...

cumel ler.. apa kata bwk skali dlm kete gi opis ekeke