♥ ♥ Bila Oyen Menerjah


Bismillah ...
kejadian ni berlaku malam Selasa yang lalu..
mase tu aku tengah dok layan TV ...
pastu tetiba roommate aku balik ..
dengar dia bercakap..
ape kena budak ni cakap sensorang..rupenya ..
dia bawak balik ----->

seekor anak kucing yang tak berapa nak anak la ...hihi
rasenya kucing remaja kot ...
kesian kucing tu ..lapar ..badan dia menggigil
...kitorang ni xtau nak bagi makan ape..ikan tak de..
nasi tak de, whiskas lagi la tak de ...huhu
pastu
aku pun cube la goreng telur bagi dia makan ..
sebab telur je yang ada kat umah ..huhu
umah bujang la katakan ..
alhamdulillah
dia makan ..
ble dia dah kenyang...
bukan main lincah lagi dia main dalam umah aku..
comel..geram lak aku..
rase cam nak snap pic dia letak dalam blog ni..
tapi ..mase aku dah snap pic dia..
roommate aku cakap
"Jangan la snap pic dia..nanti kucing ni cepat mati!"
hah?
"Snap Pic kucing boleh cepat mati, yeke ?"
rase cam pernah kot dengar orang cakap tapi btol ke ?
so aku pun cecepat delete gambar di adalam HP aku..
kekekekeke

korang pernah dengar tak ?

mmmmm....macam2 pantang larang ye ...
ambik gambar bertiga pun tak boleh yek?
mmmm

ready senyum....1....2....cheeeeseeee






Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

8 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

daisy said...

remaja?dah baligh lom?
hik..hik..

MIMIE HASZMIZA said...

ohh kalau snap gmbr kucing cepat mati ye..
nasib la pantang larang tu bukan utk manusia
kalau utk manusia agaknye smua org pegi delete pic masing2 skrg..hihihi

Mawar_berduri said...

knape komen tak kuar nih? adoyai ...

blueCITY® said...

salam,

hahhhhhhhhhhh
betul ke ambik gambo kucing dia cepat mati?
teringat lak kat daj tedi
dia hari2 ambik gambo kucing dia kot?
ishhhhhhhhhh...
mitos je la kan

dah ajal kan

Cik Amy Sensei said...

salam..

hai mawar..apa khabar?
lama tak menjengah ek..
busy ek..takpa..

comey gambo kucing tu ek..
ehehhee...

apa pun..

moga mawar ceria saja di sana...

lemontree said...

heheh tom n jerry

Solehah said...

comelnyaaaa...suka kaucing..tp alah dgn bulu dia..

maiyah said...

bgus tu bela kucing, kucing remaja lagik..