Selamat Hari Lahir ♥ sayang ♥


Bismillah...
hari ni 21 May 2010...
Genap la 7 tahun umur adinda bongsuku ..
dulu ade buat satu entry tentang dak kecik ni ..
kalau nak baca ..klik disini .....
.......................................................................................................
minggu lepas dia dah hantar sms

"Angah, jangan lupa ye , 21 aribulan Birthday adik"
huhuhu..
bukan main dah remind ..
haiyak ...
aku pun tanya dia..adik nak hadiah ape ?

"Adik nak buku cerita la angah, jangan beli yang nipis sgt ..
nanti sehari adik dah habis baca..tak best"

Oit...Alhamdulillah..rajin adikku ini rupenya...
nasib baik mintak buku..
kalau mintak PS3 ke PS2 ke ?..mampos hakss...
tapi budak kampung...
dia pun tak biase ngan mainan tu ...


dah besar pun adik ku ini..dulu rase kecik je lagi...
boleh didukung-dukung
sekarang dah beso

Ni la muke otai dia yang terbaru
siap menjeling lagi ..hihihi


Ni la hadiah untuk dia...
tak sempat nak balut lagipun ..
baca la sampai pening ..hihihi









Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

5 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah..heppy besday..ramai sambut besday bulan 5 ek

BNS said...

baiknye kakak ni :) kalau aku dapat kakak mcm ni...aku syg selalu :)

maiyah said...

slmt hr jadi..

zan-xray said...

haha kakak dia dah beli banyak buku suh baca sampai pening.

selamat hari jadi untuk adik mawar tu.

Cik Amy Sensei said...

salam...

selamat hari lahir buat adik awk..
moga dia membesar menjadi insan yang berguna hendaknya..

best kan ada adik...saya ni takde adik..huhu~