Bismillah......
wah..dah 2 entry ye untuk hari ni ...huhu
syabbas bettey ...hihi
petang ni hujan agak lebat kat opis sye nih..
jadi suasana agak nyaman sebab sejuk!!
sekarang ni tengahari kan sgt panas?
bile ujan ... sy sgt suke ye ...

sedang sy asyik layan blog ..
tetibe bagaikan halilintar suatu suara datang ke gegendang telinga ni ...

"Ross tolong antar ni ...bla...bla...bla.."
wa...
saye masih o.k
saya tak kisah ...
walaupun bukan kerja saye ye
..o.k mari sini surat tu
biar saye hantarkan
saya dengan gigihnya menaiki tangga untuk menghantar surat tersebut ye ...
malas nak naik lif sbb tak la tinggi mane pun ...

sampai je kat depan gadis Kerani itu

saye pun berdiri didepan beliau dengan harapan beliau akan pandang saya dan bertanya
"ade surat untuk saya ke ? "
seperti yang saye selalu buat ...
atau kalau anda sedang DATANG BULAN sekalipun
angkat la muke dan pandang pada orang yang tercegat didepan anda ....
tapi
malangnya ....

dia buat 'dek' je o.k
macam sy ni tunggul didepan dia

saye pun terus letak atas meja dia dan blah....


Pesanan buat ADIK itu ---->

please don't be so arrogant o.k ?

sebab

Saya menyampah ye ..
dan saya yakin
ramai lagi orang lain yang menyampah dengan anda
yang perasan macam cantik sangat yek?
kalau rase tak nak kerja
SILA BERHENTI YE !!!

huhu...
maaf la .. "terEmo" sudah ..... o.k

sekian






2 comments:

||| PöJìé PööH ||| said...

kekwat kan!!!
caras jer skali Rose..
klo Pojie sure dah kne sagat dah..
hahah!

Ena said...

huhu..

hampeh la kan org cengitu.. cam dier je ade masalah gamaknye..