Raya....kan sebulan ???


Bismillah....

salam rabu ....konon nak buat wordless Wednesday ..
tapi rasa gatal tangan plak nak menaip ..

so nak bagitau ...

walaupun raya sebulan...tapi header raya tu mcm dah tak sesuai :P jadi...tukar balik header lama...






kalau rajin nanti akan muncul header baru okeh ..
itu saja ...tak la panjang pon taipnya :p
saje ...menghilangkan kesejukan tahap berada di Cardiff sekarang ni ...
kenapa tetiba Cardiff ? sebab salah seorang bos yang pemurah ...
rajin belanja kitorang ... T___T
kini dah berada di Cardiff ...sebab sambung belajar kat sana ..
dia hantar email bagitau kat Cardiff sgt sejuk suhu dalam 10-13 darjah celcius..
hoh..bekuuuu ...brsabarlah En.Suresh ye ...semoga berjaya disana ...

En.Suresh yang belakang sebelah kanan....
gambar kenangan masa Majlis kawen aritu =)


6 comments:

Lya Colours said...

kirim la ole2 dekat bos. best btol bos, siap hantar email cite2. macam kawan2 plak kan

AI said...

- boleh gi jln2 kat cardiff...tumpang umah boss...hehe

beautiful_rose said...

raya sebulan tapi tahun ni aku tak rasa aku berhari raya pon.....

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Lya Colours Ngeee ....bos sporting :P ....ole2? lambat lagi dianak balik..setahun dia kat sana :(

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@AI haah kan...g honeymoon :P best gak tu

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@beautiful_rose ala....jgn la begitu dear ...ko kna enjoy ur life ...jgn stress2