Cerita Raya 2013

 Bismillah....

Bersawang sudah ...hahaha...tengok la last entry pun pasal menu berbuka lagi?
orang lain dah ke Johor awak masih kat Perlis lagi.....nampak tak jauhnya ketinggalan kat situ .. 
orang dah buat n3 raya ke-4 ke-5 siap entry open house awak baru nak buat entry raya ... -__-"
o.k first of all...saya nak ucapkan 

"Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin" 
Maafkan saya jika ade terkasar bahasa....tersalah tulis..terguris perasaan ...
atau tercuit di hati sepanjang saya menulis menaip  disini .....saya cuma insan biasa yang tak 
pernah lari dari kesilpan ... Maafkan saya ye ! 
ade orang cakap tak yah nak mintak maaf batin bagai kan ?
salah tu ...Batin tu tak bermakna yang ade hubungan je ...
Batin tu kira kalau ade rase sakit je kat hati tu kira ye lah tu ...kannnn?

Perkara kedua : nak ucapkan Ribuan terima kasih kat Blogger Yana  atau Ibu KM 
Kad Raya Yana saya dah terima tau ... lupa nak snap gambar ....
Thank you so much xoxoxoxox... :) 


o.k. ni baju raya saya tahun ni ....ade dua pasang ...
yang biru tu saya yang pilih.....Tn.John tak berkenan pun saya nak jugak!! ..hahahhaha pppfffttttt 
baju yang hijau tu Tn.John yang belikan dan dia yang pilih .... :) 
owh ya...sorry saya terlalu sibuk beraya sampai terlupa nak snap pic raya ..hahahha :P 
memang tak de pun gambar saya berbaju raya tahun ni ... yapedaaaa...
tak pe lah simpan raya haji nanti lah pulak ye ....


hah...naseb baik ade gambar ikhsan dari  Shukur.... tu pun gambar baju hijau je....
jadi lah kan ..asalkan ade .....


sekian. 

1 comment:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said... Reply Comment

xpe, derr.. sbb leez pun xstart citer raye lagik. he3..