Warung Leko , The Curve Damansara

Bismillah....

walaupun dah pernah buat entry tentang Warung leko dulu ....
tapi kali ni nak buat lagi ..ekekeke....sebab...hari tu makan benda lain ...
kali ni makan yang lain... tak sama ...kira aci lah kan ... 
mula kita tunjuk minuman dulu ......

Soda Gembira ngan Es Cincau Susu ..
saya punya Soda gembira...sedap ....bandung campur soda rasenya ...
Gembiraaaaaaaaa sgttt ...hahahaha

Air sampai dulu.... makanan lambat sikit ...
jadi tangan dah menggatal..kita snap-snap gambar kedai tu ye ....
ramai jugak retis yang makan kat sini tau ....
dalam bingkai tu gambar dan tandatangan diorang 


yang ni sop buntut! ..hahah... sup Ekor sebenarnya ...
ekor kan kat bontot??? ... belasah 


yang ni Cah Taoge Babat ....
sayur taugeh la tu ...nama je dramatik sikit ... bukan nama orang tau .. 
tu nama menu dalam bahasa Indonesia kan ? 


yang ni Linda punya .....Talapia Goreng 
Ikan ni di goreng garing ..sedapp..kruppp krappp bila makan ...
seekor ni boleh kongsi dua orang ..ikan tu besar 


Ni saya punya ... Iga Penyet ...macam biasa ..
daging tu lembut dan sedap ....saya pilih sambal Pedas 
dia boleh pilih medium, pedas atau tak pedas ..
saya nak yang pedas ..lagi pedas lagi sedap ...
pastu bibir pijorrr, idong pun berayorrr je ...ekekeke..padan muke


  pergi makan ngan anjerrrr...hihihi
Anjerrrr la sgttttt khennn !!! -___-" pppfffttttt!!! 
anjer pakai baju raya dan tudung polka dot ....so sweet ! 


nak tau rege tengok jelah bil ni ....
Anjer belanja....tu sebab tetiba jadi anjer tu ...kalau tak?? 
X koserrr kan ? hahahahhaha.....
Thanks BFF ...lepa sni turn saya pulak ye ! 

Sekian . 



4 comments:

Sara Lynn said...

sama-sama kasih anjerrr.. give and take kan.. org memberi kita merasa... eh? hahaha

Fazleyatul Aini said...

wow macam nak terbang ikan tu
warung leko sila buka cawangan anda di melaka. tq hihi

Maiyah said...

assalam..
kebetulan tgh pose ni hehe
tgk je laaa

ArELeEz said...

artistic betul plating ikan talapia tuh.