New born babies


Bismillah....

Alhamdulillah...saya ada baby baru ..hihihihi
bukan baby saya la tapi..baby Hanna dan ginger ...
babies was born on 28 July 2015, at 6.00 pm ++
tak ingat sgt ..yang ingat masa tu baru balik kerja ...

masa malam sebelum tu Si Hanna Asyik la mengiau ...
sampai tak leh nak tido kitorang ...hikss T_____T 
jadi Tn.John ambik Hanna dan bawa masuk dalam bilik 
tido dengan kitorang ..tapi sayangnya 
dia bukan nak tido pun..merayap satu bilik ...
naik atas muka orang ....cakar tangan ajak main ...oiiii..nak esik kerja tau tak..hahahha

oleh kerana tak dilayan atau sakit contraction 
kurang pasti sebab apa...hahahha
dia cakap kaki saya ...hahaha...habis calar balar...
nak marah pun tak sampai hati ...jadi layan je la...

masa ni dalam 2 -3 minggu baby tu ...
nama xde lagi ..ingat nak bagi nama Honey dan Bunny 
seekor betina dan seekor lagi jantan 

 alololo...meltingg oi  comel sgt ni 
hahahha....yang ni gegirl
mak dia  punyalah protective...nak ambik gambo pun susah..hahaha
anak bunyi sikit kelam kabut jee...


ni my baby boy...tak tau la macammana boleh hitam sume ni .ngeeeee
tapi i likeee....hahaha, tall, dark and handsome..
ayah dia si ginger tu putih sume...skali anak dia dark plak...

semoga babies membesar dengan sihat ye...

Sekian 



Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

6 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

Petak Bunga said...

sama plk birthday lut

Inani Hazwani said...

omeinyaaa kucing :D

adianiez AIDA said...

adoi kembang nyer bulu si gebu.
geram!

mawar_berduri said...

@Petak Bunga Happy Belated Birthda Dear Luth..semoga membesar menjadi anak yang soleh ye sayang

mawar_berduri said...

@Inani Hazwani thanks...itulah penghilang boring pengubat duka..hahaha

mawar_berduri said...

@adianiez AIDAhuhuhu...kembang tapi risau takut kena kutu sbb x nampak hahah...