Ribut

Bismillah....

cerita lama tapi xpelah nak update jugak :P 
ngeeeeeeeeeee 
rasanya siapa yang tonton TV misti tau cerita ni 
ofis saya dilanda ribut yang dahsyat 
kenangan sgt nih...
sebab Inshaallah ni sambutan raya terakhir kat blok bangunan ni 
kami akan berpindah tak lama lagi ...
hai Wahida My All...nanti boleh la berjiran :P 
hihihihi

 Majlis Networking yang bertemakan warna Orange 
iolss is tak de baju warna oren ...
sebab nak ikut tema dan menjayakan tema oren yang dipilih tu  pakai yolah ...
asalkan oren..gitu :P 

masih jugak berkesempatan ambil gambar dengan Dato' Ahmad Maslan 
timbalan menteri baru kami ;) 
hihi...katanya ambil gambar tak de GST :P 
hahaha
gurau o.k 

 petang tu tolong team AKRAB deco raya 
diorang pun nak buat majlis 
tapi sayang say atak dapat join huhuhu 
masa ni lah hujan lebat dan angin kuat gila....
tapi masih tak tau apa yang berlaku kat luar sana nun 

 gambar yang viral waktu tu ....
haish ..kenapalah si Roy main hujan tu ?
rupanya bahagian belakang kafe roboh kna langgar dek ribut 
nasib baik si Roy ni o.k ...dia pekerja Kafe tu...

 pandangan dari atas ....
habis khemah Majlis networking tadi di terbangkan ....
kesiannya dekat tuan empunya canopy ..habis koyak :( 
tiang lampu, bendera habis bengkok 

kemuadian kecoh lagi ...
katanya Kereta Cik Add salah seorang geng kitorang kena timpa dek pokok 
tapi Alhamdulillah tak kena 
sipi je...
 kereta sebelah dia yang teruk 
kesian la ...hurmmmmm

ni sebuah lagi yang kena timpa dek pokok tumbang 
kalau tak salah saya ada 3 buah kereta yang kena timpa pokok 
pagar depan kat medah selera tu pun roboh 
padahal batu kot? kuat betul angin ....
alhamdulillah xde kecederaan pd sesiapa ...

ujian Allah tu datang dalam pelbagai bentuk ...


sekian . 


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

0 ♡ kas|h beRpanJangan ♡: