Obedient son

 Bismillah 

Di dalam Al Quran, anak disifatkan sebagai anugerah atau rezeki yang dikurniakan oleh Allah s.w.t.
 Bukan semua pasangan yang mengimpikan untuk mendapatkan anak berjaya. 
Allah telah memilih mereka yang tertentu sahaja
 jadi kita haruslah bersyukur ke hadrat Ilahi
 jika kita mempunyai anak 
kerana sesungguhnya kita tergolong dalam kalangan yang terpilih.

 "Setiap manusia yang dilahirkan sudah ditentukan rezekinya dan tidak akan mati sehingga dia mendapat semua bahagian rezekinya dahulu."

hari-hari ni je lah yang saya ada untuk ditatap 
untuk dibelai dimanja .....anak bulus je pun
hari ni nak cerita pasal anak jantan nan seekor ni .

Ginger ni saya bela dia bukan lah dari kecil...
saya ambil dia masa dia dah besar...kisah dia disini
masuk hari ni ada lah dalam 4 bulan..



masa mula bawa dia balik, dia macam garang sikit...
memang tak nak langsung kena dukung, duduk atas riba memang la tak boleh..
kuku dah la tajam....takut jugak mommy masa tu ..hahahha

tapi bila dah lama bela mommy dah tau perangai dia...
dia ni manja sgt ngan mummy ..dan paling mommy sayang dia ni sebab 
dia memang mendengar cakap dan tak melawan ...

paling ketara bila mommy nak mandikan ginger
mula-mula takut kot...
kuku tajam dia ni ! nak buang pun tak berani ..hahah
 takut karang baru sekali siram di cekaunya mampos..haha
rupanya tak! walaupun dia tak suke...tapi dia cume bunyi dan pandang je muke mommy 
kena la pujuk sikit..."ginger mandi kejap je k...baru wangi" hah gitu
dia pun tadah la mommy korek telinga sabun semua dia tahan je..huhu
T_____T 


dan diani suke pose o.k...
kalau nampak mommy nak snap gambar mula la pose manja dia..
see taring dia tu? 
haishhh...tajam oiii ...nasib ko baik nakk.....

paling suke bila orang sikat bulu dia...
panggil dia cakap meh mommy nak sikat sambil tunjuk sikat terus datang duduk macam tu kat depan 
amboiii....comel sgt nih..hihihi 

pose manja bersama dada sado dari abam ginger 
meltttt .... :P 

see... macam-macam gaya dibuatnya
geram ngan si muka bulat ni ...
luv u xoxo...


Sekian


1 comment:

ArELeEz said...

wah, mmg sado betul dada abam ginger! kalah zol aripin. ha3..