A.D.I.K ...Part I

**ni la wajah-wajah adik ku **

hari ni nak story cket tentang adikku.....
Ni adik bongsu ku... Cumil tak adikku ?? hihihi
........
.....
...
..
..

** Mohd Shakir Ilman B.Abd Rashid **
nama ni aku yang pilih..sedap tak ???
**6 tahun**
**Pra, Sekolah Kebangsaan Batu Hampar , Beruas**
**21 Mei 2003**
** paling tak suka makan durian**
** aktif dalam menyertai sebarang pertandingan seperti Pidato, Bercerita dan spelling **
**Pernah menyertai pertandingan Pidato peringkat Negeri semase berumur 5 tahun dan bersekolah tadika.. tapi dapat naib johan je **


aku wat entry ni coz tetiba je rindu plak kat dia...xpe..This week aku balik kampung...


blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com


**gambar ini diambil sebelum membuat persembahan pidato pada malam kemerdekaan tahun lepas **

6 comments:

arapink said...

mawar...ckp kat adik, kak ara kim salam puasa...kekeke

Ahmad Suhazli said...

kiutnya adik u! macam ank murid i!

mawar_berduri said...

kak Ara...keke...nanti mawar balik kampung akan disampaikan salamnya ..alhamdulillah die puasa penuh dah 3 ari ..

mawar_berduri said...

Cikgu : terima kasih...mase kecik2 ni kiut la..harap dah besar nanti pun kiut jugak .. hiihihi :)

oRyen said...

hehe.. kecik2 dh smangat patriotik bagus2... comey ;) kita pun xsuka mkn durian heehhe

mawar_berduri said...

hihihi..boleh la gang dengan die... Ayah Mawar cakap nanti nak mandikan die dengan air durian ..kikikiki... Kesian... :)