Enc|k poSmEn to|ong|ah haNtaRkaN ini kePaDanya

Bismillah ...

aku ni baru je habis dengar taklimat....
ngantok plak ble duduk dengar je...ntah brape kali nguap pun tak tau ...huhu
sabo jela...hihi

aduhai...knape la Pejabat Pos bergerak kat office aku ni dah tutup pulak
dah seminggu tertangguh aku nak hantarkan ni pada Sang Arjuna
misti tertunggu2 Tuan kecik dan besar Sang Arjuna kat kampung tu ...huhu
(adik-adik aku la)



Ni susu untuk dia....sebelum ni bagi dia minum susu yang kat bawah ni je
risau jugak kembung perut ke ape..tu yang bli susu kucing kat dia ni.....

Arjuna dah ada susu baru, jadi tak payah la minum susu tin ni lagi :)
Pastu aku ade jugak blikan dia botol susu ni...
Kesian aku tengok dia minum susu
guna picagari je...mau sakit gusi dia...
(arjuna ni baby lagi...gigi pun tak banyak ..huhu)


Ni la Sang Arjuna ..kasi enterprem cket ...huhu






2 comments:

cheqna said...

bagusnya arjuna dapat MB ni..hehehehehe

- GC - said...

wow.. special for sang arjuna..