Cemerlang lah sangat kannnn?

Bismillah ...

pagi tadi kan buat n3 wordless Wednesday je ..huhu
so sekarang nak story-mory sikit
alhamdulillah ..... ni lah yang dinamakan rezeki ...
tuah ayam nampak di kaki tuah manusia hanya DIA yang mengetahui ...
Syukur ..terima kasih

actually ...memang tak sangka ...
tak pernah langsung terlintas kat kepala ni ...
yela...terasa diri ni terlalu biasa utk terima anugerah ni ...
banyak yang terbaek ...dan bagus ...
tapi rezeki dari NYA tak de siapa yang boleh menyangkal ...alhamdulillah

gambar kat bawah ni kami ambil selepas selesai majlis
ni semua ahli AKRAB yang berjaya dapat APC

ha..dari ahli AKRAB kami pecahkan lagi ...
yang ni PA ahli AKRAB yang dapat APC ....hahahhaha

amboi...galaknya bergelak kat situ??
hahahhaha... en.Samsu selaku photographer buat lawak...
mane kami tak gelak ...rupanya ..tengah kami gelak
dia snap gambo ...huhuhuhu #hovertaw... hahaha

o.k ni yang dah ready ....:)
1 ,2 , 3 chessseeee ...lastly ....
Cik Puan Blog ....huhuhuhu

#Gomoknyabilanakkurusni!!!!!

Sekian






8 comments:

Lya Colours said...

kurus tak best la tak empuk weh. hahaha

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Alhamdulillah, rezeki :)

Dba Dealova said...

tahniahh :)

NaNa said...

good...setiap org pasti dpt c epat dgn lmbt jerk tp kena usaha dan kerja btl2 la hehehe...jgn lupa blanje geng kt makan hahaha....

Zana Adieyza said...

tahniah dear!! rezeki... syukur Alhamdulillah..

Lynnda said...

Tahniah k.ros!! Leh blanje sy mkn2 ni! Hehe...

LYAfrina said...

wah..tahniah

oya said...

congrats!!!