Penambahbaikan 5S


Bismillah ...

dah masuk ofis baru lebih kurang 2 bulan ....
so bila masuk tempat baru nih memanglah banyak benda nak kna buat
lagi-lagi yang berkaitan dengan pengauditan 5S ...

jadi kami telah bergotong-royong siapkan apa yang 5S perlukan ...
tengok la...kemas tak ofis kami ?
hihihi :)

sebelum : fail diletakkan bersepah ...
Selepas : Fail disusun kemas di dalam magazine holder :)

yang ni biasa je ...sebelum kosong pastu kasik tempek je ..:P Ynag ni ...sebelum penuh dengan fail
selepas dah kemas :)


sebelum fail diletakkan bersepah-sepah ...
Selepas fail disusun kemas didalam magazine holder
dan di tagging mengikut skim ....


Sekian :)

nanti kalau rajin upload gambar sudut 5s yamg menarik plak ye :)


4 comments:

ArELeEz said...

syabas, bebeh! mata pun sejuk je memandang kan? ;)

cheqna said...

senang rasa hati kan....

Lya Colours said...

ofis saya tiada 5s
yang penting kerja jalannnnn. hehe

Maiyah said...

salam..
sejuk mta keje pun lncar le