Dulu bercucuk tanam, sekarang nak menternak pula.


Bismillah ....

tau tak ..bulan lepas kitorang kat office gigih dok tanam pokok dalam balang ...
kan nampak peaceful je ...unsur hijau dan unsur air ...:)
project tu telah berjaya ye..hihihi

pokok saya tumbuh dengan jayanya...
berakor berakar banyak plak tu :)

cube tengok tu.....banyakkan akar pokok saya
pokok yang saya tanam ada 3 balang semuanya :)
yang ni 2 je lagi satu pokok sama macam balang bulat tu

pastu ni terasa macam meronta-ronta plak hati ni nak bela ikan ....
hahahhaha...gatal btol :P
Kau ingat ni rumah ko ke Jahhh oiii...ni opis laaaa...hahahaha
tak kira...nak jugak sambil buat muka #mintakdilempang...

ikan yang jadi pilihan ialah Ikan Guppy :
macam gambar diatas ...
cantikkan ..letak 2 ekor setiap balang ..
wahhhh gitu :P
ni Cik Emmy la punya pasal...
dia dah terlebih dulu bela ikan ...tapi ni ikan laga ...
cantikkan ? grrrrrrr ...nak ikan ....nak ikan ...

o.k baiii ..nak pi bli ikan sekarang jugak !!!!

4 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

wah seronok nye bercucuk tanam,,
nak buat jugak lah ! :)

Lya Colours said...

saya letak pokok yg macam tu la dlm opis. saje kasi segar mata sket

LYAfrina said...

kat sini pgil ikau sekilau,.
lya ada bela..tp ikan guppi

NaNa said...

ala nape aku x perasan lak ikan tu hehehe....ko ternak ikan la pas ni erk hahaha