lagi Kesian!!!

Bismillah ....

Tensi...tensi..tensi...
tadi Lynda terkono...and now saya pulak yang kena....
kesian kamiiii...huhuhu
kejadian yang baru berlaku...masih panas dari oven nih ....

alahai ..kerusi ...bak pe lah mu patah ?
seb baik blom duduk ...baru tolak kebelakang nak duduk...
haishhh....kalau dah duduk jatuh !!!!
mak aihhh..mau retak tingkat 12 nih ...hahahhaa
pastu mau muke tebal #namplohpat inci :P
ni pun tebal jugak la ..tapi tahap #Duaplohpat inci je ...hhihi

tensi ....tensi..tensiii.....
macammane la kau boleh patah ...
orang yang duduk ni ...bukan monyet kot??? ...aiyoooo...hahahha
orang yang berpuasa plak tu ... :P..dugaan berpuasa nih ...hai la badan ...
nak cakap suke cunggit kerusi ke belakang mmg tak laa...
gayat kot kalau buat macam tu ...takut terjatuh kebelakang ...
ish..ish..ish.....

rase macam nak ambik kerusi batu je buat duduk :P
boleh gitu ??? hahahha







4 comments:

Lya Colours said...

tamat sudah riwayat sang kerusi. hehe

babycomel said...

kerusi tu awal-awal lagi dah menyerah kalah eh.. hehehe..

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

dah sampai tarikh luput kot?? hehe..nasib baik belum duduk,

oya said...

haih la kerusi..mmg tensi