Menang Motosikal : GP Joran

Bismillah

hari ni nak cerita tentang lelaki hebat dalam hidup saya yang pernah saya ceritakan dulu
petang semalam Syakir (adik Bongsu saya) telefon...
dia cakap
"Angah esok jangan lupa tengok Surat Khabar Berita Harian"
"ait? buat apa ? kenapa?"
"Ayah menang Moto ..."
terkejut jugak saya tau ...huhu
Tuah ayam nampak di kaki, Tuah manusia siapa yang tahu kan??
alhamdulillah ...

cuba teka ayah saya yang mana ? :P

Sebenarnya ayah saya masuk pertandingan GP Joran kat Teluk Senangin , Perak semalam ...
pastu rezeki ayah dapat menang Motosikal, Modenas Kriss
rupa mane motor tu saya pun tak tau ...
sebab tak balik kampung lagikan ?
tunggu lah balik kampung nanti boleh snap gambar buang skeping dua....hahahha....
naseblah...blogger memang begitu... :)

perkara pertama sesampai kat ofis... terus bukak Berita Harian Online
pastu tak jumpa :P
sekali..Kak Pah cari jumpa....Yeay ..hihi
nak baca ? kat sini
pastu tak puas hati lagi... :P ngan gigihnya pinjam surat khabar bos
sebab bos je ade surat khabar Berita Harian , yang lain Utusan je
selak-selak...jumpa.....pastu lagi sekali gigih terus scan #Gilaeksaited ..hahahha
semangat kan ? :P tak pe excited tak pernah menang moto la katakan :P

Nilah hasil kegigihan saya tadi.. :P
hasil keratan akhbar yang telah di scan :)

sekian ...wassalam



5 comments:

Lya Colours said...

boleh ronda2 keliling kampung
tahniah pakcik !

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

tuah manusia siapa yang tahu kan :)
tahniah pokcik !

LYAfrina said...

wah..hebat tu..tahniah buat ayah

oya said...

mmg confirm akan excited..

NaNa said...

rose pnjm motor ayah ko hahaha...
rezeki beb...
ko pun dpt jgk kan...
syukur la yerk...