Pasukan Keselamatan Malaysia -Terima kasih

Bismillah ....

Fuhh... pagi-pagi isnin ni tetiba terasa bersemangat patriotik over plak saya ni...huhu -_-"
o.k xpelah kan ...gambar ni saya ambil tahun lepas.....
tapi hari ni baru terjumpa balik folder gambar ni ..
huhuhu lagik ... :P 
masa ni sambutan Ulangtahun Hari Tentera kat Dataran kalau tak silap saya....
dah lama.... jadi dah lupa...huhu #banyaktelansemutnih! :P 

 Pasukan Perbarisan Baret Merah ...
yang ini Pasukan Gerakan Khas ye ....

yang ni pulak orang kuat nih ...
Baret hijau : Pasukan Komando 
teringat masa tengok dalam TV ade Dokumentari yang GGK tu ....
sape tengok? susah nye lah nak dapatkan Baret Hijau ni (Komando) 
cuma yang ada ketahanan mental dan fizikal sahaja yang mampu dapat pangkat Komando ni :) 
tahniah!

 Terima kasih kerana menjadi barisan hadapan dalam mempertahankan keamanan 
dan Kedaulatan Negara kita ... 
Jasamu tak terbalas o.k ....

 tangan yang menggongcang buaian juga mampu menggalas senjata 
tabek springgggg lah...


gambar pasukan Polis xde ...tapi tetap nak ucapkan 
Terima kasih  juga..

Selamat berjuang perwira... 

sekian. 


3 comments:

Lya Colours said...

saya suka askar. noktah. hehe

Sara Lynn said...

terima kasih!!~ =)

cheqna said...

terima kasih juga r