Power Bank / Portable Charger

Bismillah.....

Happy Monday bluesss..huhuhu...
fuh...fuhhh..fuhhh..wahai mood terbanglah kepadaku...
malas wehhh...bangun pagi tadi pun macam malas ya amat ...
biasa bangun 5.30 kalau lambat 5.45....
tapi pagi ni  kol 6.00 baru bangun ... tu pun bukak mata sebelah je..jalan masuk bilik air ...
terokkkk btol laaahh..hahaha...
sampai je ofis....dah teringat2 benda ni ... order Khamis lepas...
jumaat dah sampai ..tapi jumaat saya coti.... jadi pukul 8.00 pagi terus pergi ambik dekat admin...


yeaayyy...comel.......
seb baik comel....saya suke..ingat Cik Sara Lynn punya je ke yang comel? huh! 
saya punya pun sgt comel!! ngeh..ngeh....
dan yang penting saya punya 4300 Ah....hihi ... :P 
 mula-mula snap gambar atas meja....
silau la...da x cun gambar ...hoverkan? hihihi
jadi alih letak atas sofa pulak ..snap sekali lagik....o.k cun ....
 cara guna...kena cas dulu o.k....
tengok tu masa mula-mula cas ade 1 lampu je ... tu ialah battery indicator 
Press the Button, the number of LED lights will tell you how many % your battery left.
4 LED - 75% - 100%
3 LED - 50% - 75%
2 LED - 25% - 50%
1 LED - 0% - 25%
0 LED - 0%
jadi cas sampai keempat-empat lampu menyala o.k .....
mana nak beli? 
o.k pergi beli online di website lelong.my......
macam-macam ade.....


 Ehhhh...cutenya model dia...huhuhu 

nak try la pose macam model tu ....
euwwwww....haktuihhh...mmg tak de bakat langsung jadik model...
kalau pakai model gini mmg tak laku la jawabnyaaaaa....
kah...kah.....kah.....


Sekian. 

7 comments:

Lya Colours said...

menarik !

Sara Lynn said...

ni kalau jatuh mau retak ni.. coz dia tak jelly mcm sy punya... kahkahkah!!~ btw cOmel. dan yg penting dia lebih POWER.. *tgn didada mata ke atas* ahakz!~

Lynnda said...

Anggap la model tu da berubah wajah. Keh..keh..keh..
BTW, cute sgt portable charger tu!

~AmyLiana86~ said...

wah comelnyer...

Fara Ayu said...

Salam..brape hrge ni sis beli

Fara Ayu said...

Salam..brape hrge ni sis beli

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Fara Ayu 80 lebih..tak ingat la try tengok kat Lelong