Carribean Bay Resort, Bukit Gambang.

Bismillah

dah seminggu pun berlalu baru dapat buat entry ni ...
haritu kan kami pergi Gambang...
bukan pergi bercuti berdua ye..huhuhu
saya pergi sana kursus + Family Day ...angkut Tuan John sekali :P
alang-alang dah dapat bilik sorang sebuah haruslah angkut sekali kan .... ekekekke
 kami tinggal kat sini selama 3 hari 2 malam 

Ni pemandangan dari balkoni bilik saya ...
tengok awan tu mendung je.....
sepanjang kat sana tiap hari hujan.... hujan lebat plak tu ...
huh! naseb baik sempat kami balik KL baru banjir teruk kat Gambang ...
Kesian mangsa banjir ...saya tau memang penat kalau banjir ...
sebab rumah saya kat kampung pun selalu banjir -_____-
Semoga mangsa banjir kat seluruh Malaysia bertabah lah ye ......




Ni bilik kami...luas...kalau pergi bawak family pun boleh ...
memang selesa bilik nya ...


katil ni dia bagi dua buah combine camni ...


huhu...Tn.John sedang bersantai baca surat khabar kat balkoni...
saya curi snap pic dari tingkap :P 


O.k nanti sambung lagi ye ....

Sekian. 


2 comments:

~AmyLiana86~ said...

bertnyer selalu leh p jalan berdua..hehe.. =)

ArELeEz said...

tingkat berape?