Tata, Lala dan Koko

 Bismillah...

walaupun hari dah hari Khamis ....
tapi feeling Monday Blues tu tetap ujud? kenapa kah ? haishhh ....
jadi bila dah Monday blues...mood tu ke laut tangkap udang la....kan 

jadi mari tatap gambar penyejuk hati ni ...
Ini mak saya...comel kan mak saya ...
saya tengok gambar ni pun boleh buat saya senyum sorang tau ....hihihi
ni misti along paksa mak ambik gambar tengah panas... tu pasal mata kecik camtu ...hihihi
gambar ni along yang hantar kat whatsaap group kami ... 

seronok la bila ade whatsapp group macam ni ...
walaupun jauh kat mata ...tapi hari-hari boleh berhubung ... xoxoxox 
boleh jugak la nak mengadu kalau banyak kerja ke ...huhu 


Ni gambar masa pertandingan memancing yang ayah join ...
ayah tak dapat ikan besar pun... -____-"
ayah saya memang tak dapat dipisahkan ngan laut ...
haritu kan ayah saya menang motor ......
banyak kali dah jugak ayah dapat hadiah ..
tapi hamper macam tu jelah....
tapi  kali ni ayah dapat hadiah  agak best jugak ...  untuk teka biji betik rasenya ...
dapat semua hadiah kat atas ni ... yang baju merah hensem bangat tu ayah saya lahhh 
(",)

berbalik pada tajuk kat atas ..hihihi dah separuh jalan baru nak cerita mengikut tajuk :P 
pppfffttttttttttttttt ....

along la ni .... 
sesuka hati je bagi nama kami (saya ngan adik -- Syukur) 
Koko - Syukur 
Lala - saya ...
hahahahhaha....ceit ...saya bagi la nama kakak saya Tata ....
along - Tata
nanti adik dah besar dah boleh join whatsaap group 
kita bagi nama 
Kirkir -Syakir 
ngan 
Rahrah -Syairah 
pulak ...hihihihihi 

 thanks dear siblings you make my day sunshine like a diamond in the sky 

Ni la Tata ngan Abg Long ...kita kasik nama Leelee ...hahahhahaha

Ni Leelee ngan Kirkir ...hihihihihi 
o.klah tu je nak cerita .....
moral of the stories ...ceh siap moral bagai..tak menahan..hahahha
Gunakan teknologi yang ada untuk mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan ! 
bukannya menyalah gunakan teknologi ngan benda yang tak berpaedah kekdah nya ...hihi

Sekian . 

5 comments:

Umie Nadhirah said... Reply Comment

panas terik ye kat sana

Fazleyatul Aini said... Reply Comment

family bonding very important kan =)

adianiez AIDA said... Reply Comment

lovely! adik beradik aida tak de whatsapp ha ha... kami ber PM kat FB aje :-)

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said... Reply Comment

comel2 nama gelaran tuh. hiks..

Unknown said... Reply Comment

betol tuh.. guna lah teknologi canggih itu sebaiknye. yang jauh pon boleh di dekat kan~