Celebration

Bismillah.....

Monolog dalam diri
 " Eh, kenapa kadang-kadang tu perlu rase malas bila nak pergi kerja? " 
sedangkan tempat kerja saya o.k.! awesome
tengok siap ade majlis celebrate staff punya birthday ..mana nak cari  ??
huhuhu....
 Ni sume Birthday girl n boy from October to December ...
hihihi...rase macam malu pun ade dah tua-tua nak potong kek...hahahha 


makanan macam-macam ade ...
tapi ni je yang saya makan haritu :) 
Nasi Arab n dessert ....

 Buah -buahan dan beraneka dessert 
 marshmallow celop coklat tu tak sempat rase .... :'( 
dah habis ....cepat betul ... 
Pizza pun same ...tu Dominos Pizza 

 3 biji kek untuk kami ....
carrot cake, coklat cake and red velvet ....
o.k nanti ade lagi citer pasal birthday tau ...
last part ..hihihihi :P 

last part from the special one ...
tak yah nak senyumm.....yelah yang awok punya lahh... 
-____-" hihihi 


Sekian. 

2 comments:

ArELeEz said...

meleleh air mata tgk pizza tuh! dh la ujan renyai2 skang nih. adeh3..

Fazleyatul Aini said...

meriah2

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...