Restoran Big Brothers, Kota Damansara

Bismillah....

kawan-kawan..saya nak bagi tahu ...dah tiga minggu dah saya ade bos...
huhuhu...bizi? hurm... boleh tahan jugak la...
hari ni bos meeting jadi cecepat update blog...kalau tunggu lagi..haishh..
alamat lah...hahahhaha

Ni my lovely friends yang belanja...
semperna birthday katanya ..hahahhaa...
mana ade yang lain lagi yang se-lovely Linda tu......hahahhaa..untung tau :P
dialah yang belanja saya makan ...TQ Dear BFF

jom tengok kami makan ape...
Ni bread ngan soup..
sedap....riti tu garing ....bila makan mmg terasa heaven hihi

 kemudian saya order ni lagi ...hihi..atas tu inti tuna...
memang betul..kenyang makan ni ...
kalau makan banyak2 muak sikit 
 yang ini saya punya ....makan salad je...
dalam ade ayam ngan roti ...
kenyang o.k makan ni sampai malam kenyang ! 

 yang ini Gojes punya ...
dia makan lamb....pastu suwet sgt dia tolong potong kecik-kecik untuk saya makan ...
dah siap potong mudah nak makan..hihihi
ala...sekali-sekala anje-anje o.k la kan..hihi

 Ni air kami ... 
Linda punya yang putih tu ....limau ais...
saay punya ...Peach Tea ....o.k la rase dia .. 
daalm tu ade hirisan buah peach ...
yummy ...

akhir sekali .....awek cun gojes....
thanks dear ....




sekian . 

4 comments:

cheqna said... Reply Comment

lamb tu..kalau suami cheqna tengok..kompem dia suh buat..
hahahaha

Unknown said... Reply Comment

bestnye ade BFF yang baik cam tuh.
dapat makan Free. sedap2 plak tuh~

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said... Reply Comment

sgt b'jaya mengt'liurkn leez. owh3..

Unknown said... Reply Comment

lama x singgah sini... huhuhu.. ur welcome =P