kenapa ek?

Bismillah.....

stress ar gini.....
dah dua hari tau kelopak mata atas sebelah kiri ni berdenyut-denyut ...
berdenyut kencang plak tu ...hahahahhaha

Kenapa ek? 
tanya kakak...dia cakap nak menangis?
-____-"
tak puas hati saya google pulak.....
ade yang cakap 



o.k la tu je nak bagitau ...sekian ^______^


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

4 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

prience heart said...

"nama saintifik untuk penyakit mata bergerak ini ialah "myokymia". Berdasarkan kata-kata pakar masalah ini adalah akibat pergerakan otot di bahagian kelopak mata atas dan kadang-kadang di bahagian kelopak mata bawah bawah . Mata bergerak-gerak ini berkait rapat dengan stress, fatigue, kurang tidur dan overdose minum kopi. Anxiety/depression juga boleh mengakibatkan kepada masalah mata bergerak-gerak ini. Kerisauan yang terlalu tinggi dalam diri kita juga turut menyumbang kepada masalah ini. Faktor personaliti juga turut menyumbang kepada masalah ini

nak tau lebih lanjut boleh tanya en google

LYAfrina said...

tp dlm sains katenyer berkaitan dgn diri kt y stress waktu tu/... urat jd tegang ka?/ eyhh..ke camne?

Fazleyatul Aini said...

ada orang rindu la tu hehe

ArELeEz said...

selalu jugak happen kat leez. tp, mls nk pikirkn sgt. suratan / kebetulan gitu..!