Pantai PD

Bismillah.....

Sepanjang kami bercuti....tiap hari kami pergi jalan kat laut ....
jalan-jalan cuci mata ....
luas kan laut ...tak nampak kat mana penghujungnya ....
Subhanallah ...hebat ciptaan Allah ...

 Eh sorry la ...awal-awa lagi dah tempek gambar Tuan belog ...
ala o.k lah kan ..bukan selalu .. 
pppfffffttttt .... -____-"

 mula-mula berdiri tegak je nak snap pic ...
pastu tengok balik ..lorrr...macam robot ja... ekekekek 
o.k kita pose peace sikit :P 


Selalu orang pergi pantai misti nak tulis atas pasir kan ? kenapa ek? 
..jadi tak nak ketinggalan saya tulis jugak ..hahahha..motif sgt nak sama macam orang lain :P 
pastu tengah saya tulis...ombak hantarkan sebiji epal kat saya ...cewaaah...
epal hanyut la tu ...saya pun ambik la buat prop ..Ngeeeeeeee


kali ni Selfie berdua pulak...
bukan senang tau nak selfie ngan Tn.John ni ...
tak minat dia snap2 gambar ni ...
rasenya orang lelaki memang macam tu kot? 
perempuan yang suke ambik2 gambar muke sendiri ni ...hahahha
ala...simpan buat kenangan apa salahnya kan ? 


"Bie ...lukis apa tu? sotong kurita ke? ke awan guling ? ekekekekke
rupanya nak buat bulat kecil-bulat kecil -bulat besar ...
sayang mama-sayang papa-selamat malam ....
6 x 6 tiga puluh enam
6 x 6 anak beruang :) 
tau ke ? tak tau tengok kat sini  atau kat sini 

kalau ade yang suke thrill....boleh la cuba permainan ni ....
yang gambar first tu naik bot tarik..pastu nanti bot yang ade enjin tu akan sedaya upaya jatuhkan 
orang yang kat atas pelampung tu ...kelakar ...kami tengok je ...takuit nak main..hahahhaha

pastu yang gambar kedua tu orang main boat ....
dan ade jugak banana boat kat sini ....

sekian 

3 comments:

Bilal157 said...

heloooo
pantai mana itu kak ?keren sakali :-)

https://play.google.com/store/apps/developer?id=Kastari+Sentra+Media.+PT

Fazleyatul Aini said...

tak pernah naik banana boat. takutttt

ArELeEz said...

"bulat kecik.. bulat kecik.. bulatlah besar.. syg mama.. syg papa.. selamat mlm.. 6 x 6.. 36.. lenggok kanan.. lenggok kiri.. anak beruang.."

betul x? bertul x? hiks..