Birthday present

 Bismillah......

Ni cerita minggu lepas....
tak pe lah belated + ed + ed pun tak kisah..yang penting orang ingat kat kita kan ? hihi
pagitu saya sampai lebih awal dari yang lain ...
selalu saya sampai ngam-ngam je..hihi....
jadi Linda cakap tak sempat la nak surprise kan saya ...
dia datang terus je bagi saya paper bag ni .. 


Linda suruh tengok hadiah tu ...
dia cakap "ala xpe bukak je...tak yah nak tunggu balik rumah pun tak pe :P " 
lebih kurang begitulah flash back saya 


kat dalam ade Kad ....
OooooOOoooooOoo...baru saya tau ...Linda beli Hadiah ni ngan Ilah ...
Thanks la adinda-adinda kesayangan hamba...ewah...hihihihi 
katanya risau saya tak suke ? 
Heyyyy!! yaaaa... orang dah bagi maaa...
mana boleh ade istilah 'tak suke' atau 'kurang suke'
tak kisah la bagi pen sebatang pun .... janji orang tu ikhlas nak bagi kat kita ...
kena lots of thankssss o.k ....hihihihi ...ha..macam tu la pandangan saya ...


dan hadiah kat dalam paper beg tu ialah ini !
Beg....... yesszaaa...dapat lagi satu sling bag ... i loike so muchhhhhy 
thanks lalink-lalink ....

o.k tu je nak bagitau ....
sekian. 


5 comments:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said... Reply Comment

cute betul sling bag tuh. nak2 plak diberi oleh 'adindas' kesayangan.. b'tambah2lah cutenye. ;)

Fazleyatul Aini said... Reply Comment

cantik ! suka kaler dia

Unknown said... Reply Comment

uishh!! jeles nye tengok beg tuh!
cantek laaaaaa~
bertuah dapat kawan2 yang menghargai kita kan~

Unknown said... Reply Comment

i ols ada beg yg sama.. beza color je.. nnt kita pakai sama okeyh!!~ hahahaks.. pakai dgn baju kuning polka dot.. hahahahha

Fadzli Amir said... Reply Comment

Happy belated besday...hehehehe...