Hanna in the house

Bismillah 

Hari ni nak kenalkan kawan Jebat ....eh..kira GF la kot 
Tn.John kesian Jebat main seekor je...
pastu asyik nak tangkap kaki orang ....kang terpijak haish....lagi susah 
jadi kami pun pergi la melamar GF utk Jebat ..ekekekek 
Jebat kan kuli kolam je ...jadi kite kena cari yang cun macam Hana Mastura 
hahahhahahha :P 

Jebat berjaya 'pau' ayah (Tn.John)  cat tree :p pppffftttt
pandai plak dia ambik hati ..sampai rumah je terus main-main kat situ ..
hahahhaa
Tn.John letakkan loceng bagi Jebat main-main kat cat tree tu 
hobi Jebat lari laju-laju pastu panjat atas tangga ...ekeke
co cute
ni la hensem mummy nih! 
untung sgt dapat snap gambar dia camni ...
bukan senang si Jebat ni bukan main buas lagi ...xde chance la nak pegang belai-belai dia
kalau dia nak dia yang datang kat kita pastu jilat habis muka..tangan telinga 
so sweet my Jebat nih!

ni kesayangan ayah ni ...nama dia Hanna ..ekeke semperna Hana Mastura 
macam matching plak ngan dia 
si Hanna ni lembut je dia ...boleh pegang belai-belai 


baru sebulan Hanna ngan Jebat tinggal dengan kami 
tapi cepat betul membesar ....asyik makan main lari sana sini 
so cute .......

tu je nanti sambung lagi ...Bye 

3 comments:

Sara Lynn said...

corak hanna pun dah mcm bengal sket2.. corak je la.. bulu still kembang.. kahkahkah

ArELeEz said...

uiks! #jebatmas ha3..

LYAfrina said...

olorr..tomeyynyaaaa