Nak juga pose dgn Buaya Batu Lake Garden

Bismillah....

tajuk tu cukup terang kan..hahhaha
mula-mula saya tak nampak pun buaya ni 
sekali dah nak gerak eh!!!! eh!!!!!!!!! 
tu buaya batu tu la....hahahhaha 
terus paksa Tn.John Snap gambar lagi...hahahhahahhaha

ingtkan lokasi nya dekat bukit larut ...lol...hahhaha

nyamuk banyakkkkkkkkk...
jadi snap cecepat terus larikkkk 
knape la dulu masa tiap hari jogging kat taman tasik ni
tak pernah langsung perasan ada buaya batu kat atas tu ?
musykil jugak ..ke baru je lagi buaya ni kena sumpah jadi batu kat taman tasik tu ?
haish....persoalan disitu ye
cer meh nak cek gigi tu 
nampak macam dah tinggal tunggul gusi je nih? hahhaha
haha...pose kaki silang yang poyo :P 
pfffffftttttttttttttttt 
heh...apesal macam kecik je kaki ku ini?
pelik2....maybe sebab magic of black colour kot? 
xpe la boleh la fefeeling kurus sekali sekala walaupun hakikatnya nan hadoooo
ekekekkeke....

sekian.


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

3 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

idzwa kamaruddin said...

amboiii..

Sham said...

Mana buayanya...?;-p

ArELeEz said...

bile tenung lame2, agak scary gak buaya batu tu kn? tp, mase pose maut xperasan yg ia scary sbb gigih sgt posing. ha3..