Santai Place, Gombak

Bismillah 

ni pun cerita lama actually ...kami sekeluarga (sebelah Tn.John ) 
pergi makan-makan kat Santai Place 
lokasi ni pun cari kat encik google...
jumpe review blogger-blogger lain  macam o.k ....jadi marilahhhhhhh 

gerak dalam pukul 8.00 mlm..
pakai waze je cari ...nasib baik jumpe.. :) 
alamatnya 
Batu 8 1/2 (Jalan Gombak, Gombak Utara), 
53300 Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia 

dari jauh dah nampak lampu terang kat tepi jalan je 
ada lagi 3 4 buah kedai lain lagi ....
suasana dia memang santai habis... i like.....
kami order tomyam, siakap 3 rasa - sedap o.k 
pastu sup ekor, sup daging, telur dadar , kailan ikan masin 
dan udang tepung ....
semua sedap-sedap belaka 
siakap ni memang puas hati ..sedap! 

Udang celup tepung dia besar-besar gomuk-gomuk...hahah
pastu rangup pun ye ....

dari segi harga pada saya memang berpatutan 
tak de lah mahal sgt ...total below RM100


o.k sekian

1 comment:

ArELeEz said...

ok, dh save info dlm tab. nnti mane tau t'jejak kaki ke sane, buleh la try jugak. tq, bebeh!

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...