nasib baik rumah ku tak banjir !

Bismillah 

Haritu ada la masa balik kampung jap ...
tapi masa nak balik tu Tn.John pulak kena food poisoning dan demam 
tapi dia nak jugak balik sebab dah janji ..
jadi walaupun banjir ...kami redah jugak 
ingatkan tak de lah teruk sgt ...tapi rupanya mmg dahsya jugak la banjir kali ni 
jalan pun tak leh nak lalu 
 ni gambar dekat kampung Gajah ...
sekolah habis tenggelam..padang bola tu nampak luas dengan air je ...
kesian diorang ..huhu 

 masa ni air banjir naik atas jalan ...
tapi tak dalam..kami redah jela....
tapi kedepan lagi memang tak boleh nak lalu...
lori pun patah balik?
haish...jangan cari pasal...kami pun patah balik jugak 
masa redah air atas jalan tu nampak pokok kiambang lalu kat jalan..hahaha 
nasib pokok kiambang je bukan buaya...hahha 

habis tenggelam stesen minyak Petronas kat simpang empat Kampung Gajah tu 
hurmm....kesian diorang .....harap keluarga yang terlibat tu bertabah la ...
walaupun agak berintangan la balik kali ni 
dengan Tn.John kurang sihat ...banjir di tengah jalan tapi kami sampai jugak kat kampung 
Alhamdulillah ....
malam ahad tu saje la ajak semua makan kat luar 
dah lamaaaaaaaaaaa tak makan sesame kat luar 
selalu balik makan kat rumah je ....
jadi jom lah ..walaupun tak cukup corum sebenarnya 
shukur ngan Abg Long tak de ....
siakap tiga rasa ni order seekor je 
tapi nasib dia bagi yang besar ..sesuai la kami ada 7 orang 

menu lain ...sup daging, tomyam campur, kailan ikan masin 
kari ikan bawal , telur dadar 

Alhamdulillah kenyang la makan malam tu 
dan makan kedai kat kampung memang la berbaloi
total semua tu tak sampai RM100 pun ...
so Insha Allah ada rezeki nanti kita boleh pergi makan ramai-ramai lagi 


sekian. 


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

1 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

ArELeEz said...

portion nmpk besor gak tuh. mmg murahlah kiranya..