sejukkan diri

Bismillah....

lari dari kesibukan Kota ....cari tempat yang mendamaikan 
rasanya itulah ciri-ciri kami berdua yang dah semakin tua ..huhu 
sejak awal tahun ni kami sering balik ke rumah yang saya beli lama dulu 
tapi sekarang baru nak memakmurkan rumah tu .

dulu ada la sekali-sekala je datang sapu-sapu habuk rumah 
tapi sejak 2016 ni tiap minggu kami akan balik ke rumah tu 
lokasinya jauh dari kebisingan kota 
kat Batang kali je pun..hihi 

bila dah tinggal kat situ...
saya dah jatuh hati dengan kawasan sekitar nya 
memang banyak tempat untuk tenang kan fikiran 
dan terapi buat minda dan mata 
back to nature sgt 
salah satunya kat sini la 


airnya jernih....dengar deruan air ni pun dah tenangkan hati 
pemandangan hijau ni buat amta rasa sejuk jee...


Antara Kemudahan yang terdapat kat situ 

Gerai Makan
Surau
Tandas 
bilik persalinan 
wakaf 

ini yang saya nampak la selain dari ni tak pasti 


 gambar ni dari google....
memang masa saya pergi tu banyak kereta ...ramai family beriadah disitu

kalau masih terfikir kat mana nak tenangkan fikiran ?
boleh datang mandi-manda kat sini ye 


Sekian. 


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

0 ♡ kas|h beRpanJangan ♡: