BERBUKA puasa 2 ramadhan 1430 H

2 Ramadhan 1430 H bersamaan dengan Ahad, 23 August 2009
pada hari tersebut aku tak de kemana-mane ....dok umah je .... by cakap penat nak jalan2..so kitorang rest la kat umah je ...aku dok umah basuh kain..ampai kain...lipat kain..mengemas ape yang patut.... serius bosan.... bukan aku ni rajin cume ter'rajin' la pulak....bukan ape nak isi mase yang ada

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

lepas tengok Melodi....aku pun cadang2 nak rehatkan semua otot2 yang bekerja tadi...nak tido lah tu ...saje bagi ayat nak rehatkan otot..nampak macam o.k cket ..hihihihihi

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com


tapi hasrat aku terbantut sebab tetiba je ade message le pulak .....Msg tu berbunyi
" Mak by ajak berbuke sesame kat umah by"
apa?...jeng..jeng..jeng ...
trus ilang rase ngantok aku .....ala jam dah dekat kol 3..klau nak masak pun kena pegi beli barang dulu...ala..ape la yang aku nak bawak pegi rumah die nanti ...

blogger-emoticon.blogspot.com
Setelah dipertimbangkan ...aku rase xyah la aku susah2...karang otw nak g umah die soh je die singgah kat baazar Ramadhan ..kan mudah blogger-emoticon.blogspot.com..hihihi
So, petang semalam aku dah pun berbuke puasa dengan mydearby dan familynya.....
aku pegi umah die dengan berbekal
.....
...
..
.
Kuih pelita, murtabak dan muke seposen aku je ...hihihihii
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com
tapi semuanya o.k...lpas solat maghrib kat umah die aku pun soh die antar aku balik umah...Gambar kat atas tu adalah bekalan yang diberikan oleh Ibunda nya untuk aku bersahur pagi tadi ....Mekasih banyak2...

2 comments:

[k.u.y.a] said... Reply Comment

cik ross comey, waa beshnye bbuka ngn bakal mertua ciap ade bekal lg..ssh nk dpt mak mertua mcm 2 skag, ngeh2..

Ross said... Reply Comment

hahaha...orang memberi kita terima je la... nanti Cik su pun akan dapat merasa....hihihihi