K.U.R.S.U.S De Palma Shah Alam.

Pada 13 hingga 15 Ogos 2009 aku kena pegi kursus kat De Palma Shah Alam.
aku ni macam biasa la memang malas bab2 nak pegi berkursus ni
.
.
.
..sebab..
.
.
.
mase pegi kursus tu best ...tapi balik dari kursus tu yang buat tak daya aku nak basuh kain baju yang banyak!!...dah la kat umah sewa aku tu mane ade mesin basuh...nak tak nak terpaksa menyental sendiri.. :(

::Ain, Kak Yus Dan Aku::


:: Ni Lunch kitorang mase hari first berkursus::

::Ni Dessert::

Untuk waktu Dinner dan hari2 yang berikutnya aku tak snap gambar pun ...tak sempat ..ahax
kursus yang aku pergi ni tajuknya
"kursus Pembentukan Warga Cemerlang"
best la...banyak ilmu baru yang aku dapat .. kalau nak tau ilmu ape yang aku dapat boleh la klik disini

4 comments:

YuSniZa said...

pegi kursus best sebab makanan die best2..hehehe..boleh menambah berat bdn..
Yg x bestnya time dgr ceramah mesti ngntok sbb dah kenyang mkn..huhu

Ross said...

Yus : haah...btol tu ...makanan memang semua sedap2...rambang mata tengok..kikikiki

Ahmad Suhazli said...

ni kursus apa ni? kursus makan2 ker? hmm..sedapnya!

mawar_berduri said...

Ni kursus PekerJa CemErLang Tau...hihihi...Makan2 tu Bonus... :P

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...