~4 DaS teMbAkaN ~


Tajuk macam gimik je ...
hihi
ni bukan kes jenayah o.k
bukan jugak kes penderaan ...hihihihi
Kesian aku weh....
padan muke

Sebenarnya aku terkena 4 das letupan kecil minyak panas
ketika aku menggoreng kepok lekor Cherating semalam...hihi

keropok tu tak basah pun...
tapi tetiba je dia kembung dan 'pop' ..'pop'...'pop' 'pop'meletup...huhu
sabo jela....













kalau kena benda panas cecepat la sapu ubat gigi....petua mak aku la ni...hihi





18 comments:

LuVidA^^ said...

kopok leko mmg suke meletop top top kalau nk goweng die.. huhu

cheqna said...

tak belah ke kopok tu??
biasa kalau tak belah memang meletup..

err..faham tak maksud belah tu??

Mawar_berduri said...

Ida : Tu la pasal...mengalahkan pop corn plak ? hihihi


Cheqna : ala..patut la tak belah pun...cume potong serong je...huhu

miZz_nizZ said...

hhahaa..hbt kopok tu..sharp shooter..hehe=P
btw,klik ur nuff=)

mier@merr said...

grg byk2 leh wat perang neh..

Mawar_berduri said...

mizz : tu la pasal...tak pasal2 kna tembak plak..hihi... Terima kasih sudi singgah dan klik2.. :)

Miera: tu la...jadi peluru sesat ...hihi, Terima kasih sudi singgah dan komen :)

nuckie87 said...

tapi kalo time tue ubat gigi abes stok cam maner??

Mawar_berduri said...

nuckie : letak la minyak gamat

nas said...

sian kat akak..
da jadi buruk..
memang kne hati2 tau bile
goreng keropok lekor...
huhu...
xpe2..harap2 pasnie sembuh ea...:)
jgn ade parut suda..

jom bace entri terbaru nas klik:

rahsia gadis mesej lucah terbongkar

beautiful_rose said...

dugaan menggoreng keropok lekor.....

Hamba Ilahi said...

SAYA LETAK LINK

TERIMA KASIH

n@jwamz said...

nice tip...
kalau my mum...dier ckp letak kicap..ngeee

Idda Hashim said...

hehehe, ingat apa yang kena tembak..dah sapu ubat gigi ke kat tmpt yang kena letop tu, hehehe

Mawar_berduri said...

Nas : tula ...harap2 2 3 hari lagi ilang la parut ni...huhu


Rose cantik : memang terduga ...hihi

Hamba Ilahi : Thanks sudi singgah dan tinggalkan jejak ...


Najwa : letak kicap ? huish..takot tinggal parut plak ? huhuhu

Idda : hihihi...suspen yek? upenya kna tembak ngan minyak je ...hihi

blueCITY® said...

salam,


hehhehhe ingatkan kena tembak mercun
ekekekkek...

selamat menyambut ramadhan al mubarak, semoga ramadhan kita tahun ini lebih baik dari tahun2 lepas. insyaAllah...

jaga diri ya

[s.u.r.i.a] said...

su penah dengar orang cakap kalau basuh kepok lekor 2 sebelum goreng dia akan pop pop. ala pop pop. hehe.

Nur Hawa Mohd Zin said...

masak pe? goreng ayam ek? teringat dulu awe melompat2 kalu minyak meletup dan halang pakai perisai iaitu tutup piuk....heheheh

FloEllen said...

alalala...ingatkan betul2 kena tembakan..rupanya kena tembakan minyak...minyak apa yg diguna...cap helang ker?