|nDahNya sEbuAh pErsAhaBaTaN


Bismillah
Salam Jumaat ...besok boleh berhoye..hoyee..
huhuhu...
sebenarnya hari ni agak sibuk..
pagi tadi sibuk dengan persiapan Audit QE
petang perut dah kenyang ..mate dah ngantok ..
no more QE ..hihihi...time to jalan2 ziarah kawan2 cyber plak ye :)

tengahari tadi pegi lepak kat Giant Kota Damsyik (Kota Damansara)
pegi la makan kat Rasamas ...sedap...huhu


dan hari tu (jumaat jugak la) kitorang pegi makan kat Ah Cheng Laksa
kat The Curve ..makanan kat situ pun o.k la..
nak cakap sedap sgt pun tak..nak cakap tak sedap pun tak ..
nak tau rasenya try la pi rasa ...

panjang kata, kitorang ni rajin wat projek makan2 hari jumaat ni
rehat lame..waktu ni la nak berkasih sayang antara kawan kan ?
ni la untungnya ada kawan...boleh jalan2..makan2...happy2..
kalau makan sensorang kan tak best ?
yang sedap pun rase kurang sedap...huhu

thanks my Friends ..lap u all la... ^____^

ha..ade ke yang perasan?
knape la cik Mawar pakai tudung kaler cam sama je?
adekah dia pakai baju yang sama tiap hari jumaat tiap minggu ?
Haipp...haipp... amboi, ade ke patut ?

mai nak cerita sikit
tahukah anda yang warna juga sedikit sebanyak memberikan aura pada kita ?
la..awat geleng kepala? tak tau ka ? mm..tak pa..tak pa ..
Cik Mawar akan cerita macam la dia tu tau sgt kan? huhu

kat bawah ni jadual ringkas pasal warna dan hari

HARIWARNA
ISNINPUTIH
SELASAPINK / VIOLET
RABUBIRU
KHAMISKUNING / OREN
JUMAATHIJAU
SABTUMERAH
AHADHITAM

kalau nak tau selebih lanjut tengok la kat sini : warna yang sesuai untuk anda setiap hari
tadi bukan main lagi nak cerita? sekali malas pulak nak copy panjang2...huhu
sorry ye ..pi la blogwalking kat belog tu
ala...ape salahnya kan? lawat kawan2 :)
ayat nak lepaskan diri nih..huhu..ampun ye kawan2

o.k la...dah nak balik nih..
esok nak cuti hari ni tak boleh rajin2 sangat ?
astaghfirullahalazim....ape la nak jadi nih..
ish..ish







~selamat berhujung minggu ~

10 comments:

Lya Colours said...

pink? kita takde baju kaler pink la

eh ada 1, dark pink

Adinda Amy Sensei said...

persahabatan yg penuh warna ceriaaaaa.....

✖sLp mE pLz™✖ said...

esok lak ari sbtu huhu

ct odah said...

ala arini salah pkai bju la plak..haha

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

T_T

dah lama kak gebu tak lepak makan2 dengan kawan2 mcm tu

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Lya...lpas ni kalo bli baju kna kaler macam2 la nampaknya ..huhu nak match ikot hari :P

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Cik amy : Persahabatan tu sememangnya indah..walaupun di alam maya !! :)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

don't Slep me : hihi ...tudung hijo ..:P

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Odah...tak pe yang penting pakai baju kan? HIHI :p

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

yanie : tula..saat tersebut indah sebenarnya ...huhu