bubur lambuk dan gulai kawah

Bismillah....

ni cerita lama dah ni ..tapi asyik la bertangguh nak publish ....
tahun ni Ofis saya berbesar hati lagi nak mengagihkan bubur lambuk dan gulai kawah 
alhamdulillah rezeki Ramadhan :) 

tahun lepas pun ade...tapi tahun lepas saya tak ambil pun...
bukan apa ...saya makan bubur lambuk ni tapi tak de lah gemar sgt ...
makan sikit-sikit o.k la ...

 ni gulai kawah in making ....
nampak dia punya menggelegak tu ....masa ni bau dia..perghhhh ...
ekeke...terus la rase nak juga ambil
gulai kawah ni ade 2 kawah 

 ni pula bubur lambuk ....
bubur lambuk banyak juga diorang masak ...ade 4 periuk besar ni kalau tak salah saya ...
bubur lambuk ni diorang panggil masak kat ofis....rasenya dr kampung baru ...

 Dengan Nana....dia membeli-belah baju untuk Alma...

 haaaaaaaa.....masa ni pukul 3.30 ptg...panas menerik o.k...
kena beratur pulak macam ni ? jauh tu nak sampai kat khemah bubur lambuk T___T 
wawawawawa....tapi masa ni minister belum launch lagi...
bila Minister dah turun....sekejap je dah dapat ....

 setiap seorang diberi satu bekas bubur dan satu bekas gulai kawah ...
kita ambil satu je la....org bagi satu ...
bukan ape ...benda tak banyak mana kesian juga orang belakang karang tak dapat 
Nana lambat ....ade mesyuarat kat Taska...kesian dia tak dapat gulai kawah ...
dapat bubur lambuk je .....

So sahur kita berbubur lambuk yolah .....
sedap juga makan ngan serunding ayam dan tamabh sikit gulai kawah tu ...

Sekian. 

2 comments:

fadzli Amir said...

Perghhh...lambuk makan ngan serunding....nak try ni...sedap..

ArELeEz said...

leez plak mmg peminat tegar bubur lambuk! aumm2..! sedapnye lah haii..!