Sahur Paling Simple

Bismillah....

tak ada modal sgt nak menaip hari ni 
then teringat sahur semalam .....
rasenya ni lah sahur kami yang paling simple .....
 Cheese Nugget dan sos 
biskut , kurma dan kiwi ... tu je ....
bukan tak masak nasi ..
tapi konon macam tak berapa nak lalu la nak makan nasi
hasilnya balik dari ofis kami dah tak larat ...haha 
kembung perut dan lemau je badan 
so pagi tadi kembali makan nasi ...rasenya sampai waktu ni o.k la 
tak de la asyik nak sedawa macam semalam ...


Sekian .




4 comments:

nor nazliana said...

kadang2 tgk nasi pun nk muntah..

Nafira usof said...

kalo makan nasi tahan sket perut kan~ dh petang br lah rasa sedikit lapar.

ArELeEz said...

tq sbb wat entry ni. dah dpt idea nak b'buka ape ptg kang. nugget cicah sos pun bollehh.. he3..

Fazleyatul Aini said...

duduk membujang 2 orang dengan adik ni sahur makan leftover berbuka je
malas nak main masak2 haha

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...