Kari Ikan bawal dan Final Bola sepak Piala Malaysia

Bismillah....

hari sabtu yang lepas kan semua orang sibuk dengan bola...
yang tak minat bola pun boleh termiat ye dak? 
nak-nak orang Johor dan Pahang .....
iolss is orang Perak...so tak de lah kena mengena sgt ...
tapi sebab semangat kesukanan yg tinggi 
kita layan jugak la kat rumah :P 
nak ke stadium tu idok lerrr...ramai ummat manusia 
 bila nak start bola saya dah mula hidang makan depan TV ...
perh ..kena pulak nasi panas2 dengan kari ikan ...
tambah ikan kerisi goreng rangup2....
hoish...menambah makan :P 


makan malam nye simple je pun ....
tak la meriah ngan lauk ..tapi berselera ...
lagi dekat nak gol lagi laju suap nasi...kah..kah..kah 

 nila rupa kari ikan bawal yg menambat hati tu ....
letak kari sampai banjir kat nasi..pastu ikan masin2 sikit ...huh 

memang tak kisah sgt siapa menang ...
sebab dua-dua pun Malaysiakan...tahniah buat Pahang ...
pssttt kampung Tn.John kat Pahang tau ;P 
tapi dia sokong JDT ? eh canner ? 

o.k sekian !


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

0 ♡ kas|h beRpanJangan ♡: