Restoran Kudu Bin Abdul

Bismillah.....

Korang makan nasi kandar tak ? makan tak kat kedai mamak ?
bukan apa ada orang kan tak makan kat kedai mamak....
kitorang mmg xde masalah la makan kat kedai mamak ..:)
 sebab suke jugak makan nasi kandar 
yummy....ni kebetulan lalu ..memang xde la pergi cari atau teringin sgt nak makan 

sumber asal gambar 

Restoran ni lokasi nya di :

 335, Jalan Tuanku Abdul Rahman,
 50100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan
 Kuala Lumpur

kebetulan sungguh hari tu kami lalu kat depan kedai ni ...
jadi dah alang-alang sampai kat situ jam pukul 12.30..so jom la kita cuba 
sedap sgt ke? hihihi 


nasib baik masa sampai tu tak la ramai sgt orang ..sebab awal lagi kan ...
beratur tak la panjang sgt ...tapi elok saya duduk je ..mak aih..ramai pulak orang 
beratur panjanggggg .....

 tadaaa.....nila nasi kami ....
cili hijau tu sedap o.k bila makan ngan nasi dia...nak2 yg suke makan pedas 
korang kalau kesana ambik ye cili hijau tu ...makan macam ulam :)
 zoom sikit nasi saya....yummsss...sedap 
kari dia sedap..daging masak hitam tu pun sedap ...
sayur bendi celur tu biasa la..kalau buat kat rumah pun macam tu jugak rase dia :P 

 price ...harga nasi kandar makan 2 orang 
boleh tahan -____-" 
tapi sy rase bila lebih dr RM7.00 tu mahal jugak la kot?

see jam tu 12.35 waktu saya baru nak mula makan 
restoran ni dah lama katanya bertapak kat Kuala lumpur 
Original from Penang .....

tu je nak cerita

sekian. 


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

1 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

Fazleyatul Aini said...

woih bestnya
daging masak hitam tu memang menggoda btol